torsdag 7 mars 2013

Dagarna går

Dagarna går här hemma, fattar inte hur de kan gå så fort när vi inte gör så mycket, men de bara flyger fram. Nils har upptäckt att han har två händer, så han ligger och beundrar dem och pillar med dem mest hela tiden, rätt roligt att ett par händer som suttit på samma ställe hela tiden helt plöstsligt kan bli så intressanta.

Vi kämpar på med magläge som ju inte är det roligaste han vet, men många men korta stunder blir det dagligen och för varje dag går det lite lite bättre.

Mycket intressant!

Magläge och nackträning blir lite lite roligare när man kan betrakta sig själv.

Jag har varit på hudkliniken idag och gjort lapptest för att se ifall det går att ta reda på vad jag reagerade mot efter förlossningen när hela kroppen blev prickig och kliig. På min rygg sitter ny en massa tejpbitar med över 70 olika ämnen. De ska sitta till på lördag och sedan ska jag tillbaka två gånger nästa vecka för att se ifall jag reagerade på något av ämnena.

5 kommentarer:

  1. Vart har du fått spegeln ifrån? Libero?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är från Libero och är omtyckt av fler bebisar än Nils :)

      Radera
  2. Klart det blir roligare med magläge när man får titta på den så söt bebis :)

    Det är jag som ska tacka! Jättemysigt :) Ses imorgon! Kramar

    SvaraRadera
  3. åh vart har du köpt spegeln? Har letat efter något liknande till Lilly men tyvärr inte hittat något.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har fått den men tror att den finns att köpa genom Libero :) Kolla på deras hemsida :)

      Radera