söndag 31 mars 2013

Nils & Vilgot

Idag har varit bästa dagen på länge! Emelie och Emma har varit här och hälsat på. De är två av mina absolut närmsta vänner. Vi kommer från tre helt olika ställen i landet men träffades i Örebro när vi gick i samma klass då vi läste till sjuksköterskor. Vår vänskap är ovärderlig, vet inte vad jag hade gjort utan den. Tyvärr träffas vi allt för sällan då vi bor alldeles för långt från varandra. Emelie och jag var gravida samtidigt, Vilgot är två månader äldre än Nils. Att vi var gravida samtidigt och dessutom fick pojkar båda två har gjort vår vänskap än mer speciell. Emelie, Erik och deras Vilgot har firat påsk hos Eriks familj i Ljungskile och Emma firade påsk med in Axel i Kungälv - därför blev det naturligt att vi sammanstrålade här i Stenungssund. Det var första gången jag träffade deras otroligt söta charmtroll Vilgot.


Vilgot och Emelie.

 
Tjäänare kompis!
 
Så otroligt roligt att Nils och Vilgot fick träffas - och såklart Emelie och jag!
 


Nils charmar mina allra finaste vänner.
 
Nils har det bra hos killarna.

Obeskrivlig ljuvligt fin vänskap!

Mina fina killar!
 
Tycker det är så tråkigt att vi bor så långt från varandra och saknar verkligen Örebrotiden.. Vår träff idag tillsammans med våra fina söner kommer jag leva länge på! Tack för idag Emelie och Emma!

3 kommentarer:

  1. Härligt med sådan vänskap <3 och extra roligt att två av er fått barn samtidigt =)

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder :) underbart med en sådan vänskap!

    SvaraRadera
  3. Vad roligt med såna vänner! Och fina bilder! Hoppas vi ses snart! Kramar

    SvaraRadera