måndag 12 november 2012

Emmaljunga Nitro Black Carbon

I lördags var vi och hämtade ut vår vagn, en Emmaljunga Nitro i färgen Black Carbon. Vi är båda supernöjda med den och den är sååå lättkörd! Sittdelen är samma färg som på liggdelen. Vi köpte fotsack till sittdelen och även den i samma tyg. Lite extra mycket gillar jag att även chassit är svart, det gör vagnen lite mer enhetlig.

Skötväskan från OiOi som jag köpte tidigare i höstas passade jättebra till vagnen!

Liggdelen.

Sittdelen.



Har såklart redan provbäddat vagnen, kunde bara inte hålla mig!

16 kommentarer:

  1. Fina vagnen! Klart att man måste provbädda! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, måste ju se att det passar osv, och passa på att drömma sig bort :)

      Radera
  2. Visst är det kul att ha vagnen hemma :) jag kör min lite på rummet varje dag, hehe. Fint bäddset!! Vi var på UL nr 2 idag, det gick bra för oss också (läste om ert UL). Ha det bra!! Kram Kim

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Det är så kul att du skriver här Kim, alltid roligt att höra hur det går för er! Skönt att ert UL gick bra :) :) :)
      Ha det fint :) KRAMAR

      Radera
  3. Jättefin vagn! Så kul att ha den hemma! Vi har oxå svart chassi på vår bugaboo och de är ja jättenöjd med:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :)
      Det kan jag tänka mig att du är :) Er vagn var tvåfärgad va? Vit/begie sufflett eller hur var de nu? Snygg är den iallfall :)

      Radera
    2. Ja vi har haft vit suflett i sommar och nu har vi bytt till den svarta :)

      Radera
    3. Just det ja, så var det ja :)

      Radera
  4. Snygg! Svart chassi var snyggt! Vi har en Emmaljunga City Cross, köpte den till första dottern.. Och jag gillar den så!

    SvaraRadera
  5. Vad fin! Vår vagn står här hemma i hallen o bara väntar på sin passagerare ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar :)
      Hoppas det blir snart som passageraren ligger i vagnen ;)

      Radera
  6. Du har fått en utmärkelse i min blogg :)

    SvaraRadera
  7. Så fin! Vi valde bort det svarta chassit på vår och tog vitt istället bara för att få en brytning :)

    Tack! Kram

    SvaraRadera