måndag 5 september 2011

Badrum

När duschdraperiet väl kom på plats blev det så mörkt i badrummet... Det blev inte lika bra som jag hade tänkt mig. Man ser inte riktigt på bilden att det blev mörkt.
Det blev bra med den blå mattan jag la dit iallfall. Golvet är så fult, så jag la även dit den gamla vita för att dölja det. Med lite piff så ser inte det förut så jättefula badrummet lika fult ut längre, och det är ju bra.


Jag älskar verkligen min nya parfym!

Vi får prova och ha det såhär så länge. Skulle egentligen behöva en annan duschdraperistång, som gör att duschdraperiet täcker hela badkaret, men det får bli ett senare projekt. Då skulle man även kunna ha ett ljusare duschdraperi, för att motverka att det blir så mörkt.

4 kommentarer:

  1. Tack! Du vet ju dessutom hur illa det var INNAN draperiet och mattorna kom dit :)

    SvaraRadera
  2. Det ser ju ut som ett helt NYTT badrum ju:) Fint!

    SvaraRadera
  3. Ja, du vet ju också hur det såg ut innan, bra betyg med andra ord :)

    SvaraRadera